Παππάς για τηλεοπτική διαφήμιση: Τον Ιανουάριο το ν/σ για την ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών

pappas_v_0112

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, σε παρέμβασή του στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ίση μεταχείριση στην εργασία, προανήγγειλε νομοσχέδιο για την ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για την τηλεοπτική διαφήμιση εντός του Ιανουαρίου.

Ο κ. Παππάς ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο που θα συγκροτεί ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για τη διαφήμιση».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι πρόκειται για «νομοσχέδιο σε όρους συναίνεσης», ενώ επισήμανε ότι «μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών, γιατί πολλά κανάλια έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες».

Την ίδια ώρα, ο κ. Παππάς εισηγήθηκε τροπολογία με την οποία παρατείνεται για έξι μήνες η δυνατότητα απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, όπως ισχύει σήμερα. «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης» τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.